fredag 2. mars 2012

Skjære papp

Dagen på Kreativ Interiør i dag var rett og slett litt kjedelig. Dagen startet med at jeg ble tilbudt å være med på noen vareutleveringer, som gikk ut på reise hjem til forskjellige kunder som har kjøpt store og små møbler på Kreativ Interiør, bære de inn og evt montere opp møblene om nødvendig. Hadde på meg jakke, og ble med på å pakke bilen. Så ringte telefonen, det var den ene kunden som skulle motta levering. Han var rett rundt hjørnet på butikken, og ønsket å være med, og dermed ble det ikke plass for meg, og jeg ble igjen i butikken.

Etter å ha snuset litt rundt på de forskjellige produktene en stund til, fikk jeg i oppgave å skjære papp! JAA, store tomme pappemballasjer som har vært brukt rundt forskjellige møbler under frakt, skulle skjæres til så de passet oppi containere, og det skulle selvfølgelig gjøres slik at man fikk utnyttet plassen best mulig. Da kom jeg til å tenke på den utrolige kjekke pappmaskinen  vi har på Rema 1000. Der bare legger vi all tom pappemballasje bare inni, trykker på en knapp, og vips er all pappen trøkket ned og most sammen, for å ta liten plass, SMART! Det dummeste med denne papp skjæringa var at jeg selvfølgelig skulle skjære meg! Ikke med den der sylskarpe kniven jeg hadde med meg og hadde liten kontroll på, men på pappen! En papercut lignende seanse. Det var vondt, plaster på meg.

Ellers så hørte jeg noen rykter om flere leverandører som skal komme på besøk til neste uke, så da skjer det jo noe! Så følg med følg med!

- Også må jeg bare slenge med at eieren av leiligheten vi stylet i går var fornøyd med arbeidet vårt! Og det er jo godt å høre. Bilder på innlegget under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar