tirsdag 10. januar 2012

Olavsgaard

Nå har jeg kommet langt på vei i planleggingen av planløsningen. Når det gjelder møblering, har jeg valgt å bruke en møbelkolleksjon fra Bohus, designet av Håvard Bakke, Signature Collection.



Jeg synes denne kolleksjonen passer godt til husets stil, den er moderne og ikke minst komfotabel. Det kan jeg faktisk bekrefte, siden jeg har vært på bohus og prøvesittet samtlige av sofaene og stolene.

En ting som er litt fint med denne kolleksjonen, er at kolleksjonen inneholder en rekke forskjellige treslag og tekstiler, noe som gjør at man kan skape sin egen match, og gjøre det hele mer personlig. 

Ellers så har vi nettopp vært på besøk hos både Kjøkkenhuset og Maxbo på Hamar, og fått sett på kjøkken fra alt til ca 35 000.- og opp til 300 000,-. På begge stedene fikk vi gjennomgang av hvordan de arbeider, og av forskjellige kjøkken og deres kvaliteter og fasiliteter. Det var spennende. Etter dagen var endt satt vi igjen med en bunke med inspirasjonsblader. Kjekt å ha. Etter å ha bladd i de, har jeg funnet særlig et kjøkken fra Huseby, en av produsentene Kjøkkenhuset selger for, som jeg likte svært godt. Så får vi se hvilket kjøkken jeg til slutt ender på.

Storkoser meg i allefall med oppgaven!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar